joi, 15 martie 2012

''PUTEREA VINDECATOARE A INIMII''

  In linkul de mai jos aveti un articol despre ''PUTEREA VINDECATOARE A INIMII'' in care se afirma ca undele electromagnetice emise de inima noastra sunt de 5000 de ori mai puternice decat cele emise de creierul nostru.
http://hristianus.wordpress.com/
  Pentru ca in postarea anterioara am spus ca o sa va vorbesc depre o alta vindecare a mea prin tehnica impartasita noua de BASHAR, am sa va atasez o conversatie pe care am avut-o cu o prietena in care i-am explicat ceea ce a functionat ptr mine si functioneaza ptr toti cei ce ''indraznesc'' sa-si biruie fricile care-i tin prizonieri.
  Conversatia a avut loc pe 7 iulie 2011 iar a doua zi am postat-o pe un grup de discutii din care fac parte si in care sunt fiinte foarte deschise spiritualitatii si ''cunoasterii de sine'' si a ''SINELUI SUPREM''.
http://health.groups.yahoo.com/group/lupulalb_whitewolf/
Omule, cunoaste-te pe tine insuti si vei stapani intreg universul, cu toate tainele sale!
  Cu aceeasi afectiune si caldura a inimii,
Sergiu-Silvan!





   ptr ca tot v-am trimis acel filmulet MINUNAT, va trimit si o conversatie pe care am avut-o ieri(7 iulie) dimineata(asta ptr ca veni vorba de vindecare). ce ''coincidenta'' stranie!?
PACE, LUMINA SI IUBIRE!
Sergiu (6:32 AM):  buna dimineata Ioana!
Sergiu (6:33 AM):  nu stiu cu ce sa incep
Sergiu (6:37 AM):  am un blog favorit(IESIREA DIN MATRIX) si acolo am vazut cateva filme cu BASHAR(un spirit care vorbeste prin Daryl Anka(chiar zilele acestea au mai postat baietii un film cu el). eu cunosc prea putina engleza si de aceea caut filme cu subtitrare in limba romana.
Sergiu (6:38 AM):  ma pierd in prea multe amanunte, nu?
Sergiu (6:41 AM):  intr- unul din aceste filme ni se sugereaza sa ne vizualizam intr- un halou de lumina, sau mai bine zis cum lumina ne inconjura ca intr- un halou.
Sergiu (6:42 AM):  apoi sa simtim cum aceasta lumina ne strabate fiecare organ si intregul corp
Sergiu (6:43 AM):  acum sa revin la persoana mea
Sergiu (6:47 AM):  am avut in mine virusul herpesului atat de accentuat incat prin 2008 cred, a juns sa- mi apara chiar pe pleoapa ochiului.
Sergiu (6:54 AM):  eram elev la Seminarul Teologic din Galati si doctorita care deservea si scoala noastra mi- a zis cand a vazut herpesul de pe buza mea ca o sa ajunga sa apara si pe pleoapa si chiar sa ajung sa- mi curga ochiul din cauza lui si ceea ce este mai terifiant, ca nu am ce sa fac. nu exista tratament(frumoasa medicina asta a noastra alopata care ne studiaza srtict ca pe niste masini). asta se intampla prin 1992.
Sergiu (6:57 AM):  acum am 2 ani de zile de cand nu mi- a mai aparut herpes pe fata si asta datorit acestei informatii pe care ne- a oferit- o acest spirit pe nume Bashar.
Sergiu (7:03 AM):  pur si simplu simt cand este pe cale sa- mi apara un nou herpes(cunosc simtomele in atatia ani in care am avut de aface cu el-adica din copilarie) si ma vizualizez si nu numai, ci ''simt'' cum valuri de energie izbucnesc din inima mea si strabat toate membrele corpului meu.
Sergiu (7:06 AM):  am 2 ani de zile de cand ma bucur de aceasta mare binefacere(si ''nu este singura'').
Sergiu (7:07 AM):  mai am ''si altele'' pe care sa ti le impartasesc dar ramane pe alta data.
Sergiu (7:07 AM):  o zi faina sa ai si sa auzim vesti bune.
Sergiu (7:07 AM):  PACE, LUMINA SI IUBIRE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu