joi, 4 iunie 2015

Dansand in ploaie



         Astazi s'a petrecut ceva minunat in orasul nostru Husi; eram in birou si la un moment dat am auzit tunete afara; m'am dus in balcon si am ridicat bratele chemand ploaia peste noi.
   Cand a inceput sa ploua, am coborat afara in spatele blocului si am continuat sa ma bucur cu bratele deschise de binecuvantarea divina ce a coborat peste noi. Am stat asa sa simt ploaia peste fiinta mea pana ce aceasta a incetat.
   Indiferent daca ma prindea aceasta revarsare de ''apa vie'' pe strada, tot asa mi'as fi dechis bratele si as fi primit'o in fiinta mea.
Am facut lucrul acesta in anii trecuti, am facut aceasta si acum si o voi face si in anii ce vor veni. 
   O fac ptr ca POT!!!
Nu o faceti ptr ca NU PUTETI.
Nu puteti ptr ca nu va lasa propria minte; nu puteti ptr ca aveti prejudecati; nu puteti ptr ca nu credeti ca aveti dreptul de a va manifesta potrivit cu ceea ce simtiti; nu puteti ptr ca nu aveti curajul de a fi voi insiva, chiar curajul de a fi considerati de ceilalti ca fiind niste exaltati sau.....pe sleau vorbind... de a fi considerati nebuni.
   Ce bucurie de neimaginat as trai sa ma intalnesc pe trotuar, in timp ce merg cu bratele deschise prin ploaie, cu inca un curajos exteriorizat si exaltat ca si mine!
   VISEZ? .... Da!, dar mai stiu ca visele mele devin realitate. 
Eu am trait, traiesc si voi trai intr'o lume plina de vise...Dar acestea devin realitatea mea.
   Uaaaaaau!!!!!!!!!!!
A inceput iarasi sa ploua!

                           PACE, LUMINA SI IUBIRE!



2 comentarii:

  1. Credeam ca sunt singura careia ii place ploaia. Multumesc. Eu iubesc ploaia. Si iubesc fiecare zi, indiferent daca e soare sau ploua, daca e frig sau cald. Intotdeauna ma gandesc ca oamenii morti nu mai pot simtii picaturile de apa pe obraji. Si senzatia picaturilor de apa pe fata, pentru mine, este o dovada ca inca mai traiesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca am gasit pe cineva care iubeste ploaia; ptr mine ploaia inseamna ''viata''! Nu la intamplare ati lasat acest comentariu; rezonam atat de profund incat nici nu va imaginati. Asa cum dumneavoastra iubiti fiecare zi, asa iubesc eu fiecare anotimp si implicit fiecare zi a fiecarui anotimp; pentru mine nu exista prea cald, prea frig, prea mohorat, prea multa ploaie, etc,etc.... E doar ''fericita'' normalitate; cred ca multi oameni au iesit din normalitate si de aceea nu o mai inteleg. Nu pot intelege oamenii care spun ca isi doresc atat de mult sa vina iarna, sa se bucure de zapada si dupa zece sau douazeci de zile sa spuna ca: ''gata, ajunge''.
      Cred ca sunt foarte multe ''cadavre'' care umbla pe picioare; cei plecati in cealalta dimensiune nu au cum sa mai simta picaturile de ploaie ptr ca sunt doar ENERGIE; la acestia va referiti cand spuneti ca nu au cum sa simta picaturile de ploaie pe obraji. Dar ce ne facem cu cei care nu au parasit aceasta dimensiune si care sunt la fel de nesimtitori?
      As mai vrea sa adaug ca fata de spirite(ingeri), noi suntem superiori lor; superiori ptr ca ei ca fiinte energetice nu pot mirosi, pipai, gusta.... suntem dumnezei, extensii ale divinului, divin care prin noi devine constient de propria LUCRARE SI MARETIE.

      '' Eu am zis: Dumnezei sunteti si toti Fii ai celui Preainalt ! ''

      PACE, LUMINA SI IUBIRE!

      Ștergere