miercuri, 22 noiembrie 2017

Cititi si va ........CUTREMURATI




          Sfarsitul de saptamana care a trecut a fost umbrit de o stire sumbra; un preot din Dolj s'a sinucis: http://observator.tv/eveniment/update-un-preot-amenintat-cu-divortul-sia-pus-capat-zilelor-intro-comuna-din-dolj-232263.html
   Este grav si trist dar ce te faci cand sunt indivizi si individe care fara nici o jena ne spun ca chiar Hristos ne recomanda sa ne sinucidem. Chiar daca nu va vine sa credeti ochilor ce cititi, exista astfel de indivizi.
   Acum o luna in urma, un doctor in teologie pe nume Ileana, nu se mai oprea in a da sfaturi cu multa ''dragoste crestineasca'' si cu intentii de mantuire pentru care, spunea ea, mai tarziu o sa'i multumesc. Eu nu am vrut sa o las sa astepte ani la rand si i'am multumit imediat cu specificatia ca ''doctoratul'' dauneaza grav sanatatii sale si a celor din jur asa cum a daunat si unui alt ''mare doctor'' in teologie care a ajuns sa molesteze copiii parintilor care au avut increderea de ai trimite sa studieze la Seminarul Teologic din Husi.
   Intr'un cuvant, Ileana doctorita afirma ca Hristos ne indeamna sa ne sinucidem atunci cand zice: ....''mai bine ar fi omului prin care vine sminteala sa'si lege o piatra de moara de gat si sa se arunce in mare''.

   Te crucesti! Iti sta mintea in loc! Creierul refuza sa mai rationeze cand auzi astfel de afirmatii.
Hristos a vorbit mai mereu in pilde, parabole, comparatii; aici compara lumea ca mase de oameni cu marea; adica este mult mai bine pentru tine care esti intr'o functie de conducere sa te cobori in ''marea de oameni'' decat sa te tii cu dintii de scaun cand tu esti plin de ciocolata din crestet pana in calcaie. Ca sa va convingeti de spusele doctoritei Ileana, atasez lincul unde puteti citi cu ochii vostri ideile de teologie inalta si adanca profunzime pe care noi muritorii de rand nu stim daca le vom putea atinge vreodata: https://www.youtube.com/watch?v=CC4_vGdJFBk&index=24&list=UUpRazlM-zXxSZvmoVXEE7aw
   Dar oare vrea cineva sa atinga atata profunzime? Eu unul NU!
In afara de gandirea si firea ei macabra, individa este si plina de viclenie; adica ai pui in fata ochilor ceea ce a scris ea cu manuta ei si iti spune ca nu a spus asta: https://www.youtube.com/watch?v=CC4_vGdJFBk&index=24&list=UUpRazlM-zXxSZvmoVXEE7aw
    Ce este mai grav fratilor este faptul ca inainte de doctorita Ileana, sa fie vre'o 7-8 ani de zile in urma, un preot din orasul nostru Husi mi'a spus acelasi lucru. Nu stiu daca asa isi tine oamenii aproape de el; ar fi pacat si impotriva lui Hristos. Nu poti sa tii langa tine pe cineva bagand frica in el; este impotriva lui Hristos care zice: ...''Eu am venit ca lumea VIATA sa aiba si s'o aibe din BELSUG''. Adica Hristos a venit sa ne aduca bucurie, fericire, sa ne bucuram de viata din belsug. Viata este o erumpere de bucurie, fericire, frumos,etc,etc,etc. Nu are nimic de'a face cu tenebrele mortii.
   Indivizi si individe ca Ileana veti gasi la tot pasul; acestia nu au capacitatea de a fi onesti; vor gasi sau mai bine zis ''vor nascoci'' mereu si mereu cate ceva numai ca sa'si ascunda perfidia, prefacatoria si lasitatea.
   Sa nu se inteleaga ca nu mai vorbesc de atunci cu parintele respectiv; nici pe departe. In clipa in care a facut acea afirmatie am zis buna ziua si am plecat. Oare sa fie Ileana ucenica lui? Ma intreb si eu. Ceea ce este sigur este faptul ca nu v'a recunoaste niciodata ca a facut acea afirmatie. Mai sunt sigur ca a crezut ca'i tine poanta si ma sperie. Din aceste considerente nu am mai deschis niciodata subiectul si nici nu'l voi mai deschide vreodata; mi'e jena de jena lui pentru ca este om in varsta.
   Pana atunci oameni buni sa avem discernamant; sa dicernem si sa analizam cu ratiunea noastra cand cineva ne arunca gogosi; eu asa cred ca avem cap ca sa gandim cu el nu ca sa nu ne ploua in gat.
   In ce o priveste pe Ileana ai spunem: LASA'NE!!! Lumea va fi mult mai frumoasa fara tine si fara multi ca tine(pentru ca din pacate sunt multi cei ca ea).

 Cu parere de rau pentru doctori
si cu multa afectiune pentru ... OAMENI
E mare lucru
Sergiu-Silvan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu